.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتضاح اطلاعاتی در رژیم صهیونیستی


برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم: با وجود تمام مراقبت‌های به عمل آمده در این مورد، اما یک آشپز این مرکز اتمی که بمب‌های هسته‌ای این رژیم را تامین می‌کند اخیراً تصاویری از آن را در پایگاه شخصی خود منتشر کرده است. به گزارش روزنامه معاریو این فرد که تصاویر تعدادی از کارکنان این پایگاه را در فیس‌بوک منتشر کرده بود با گزارش افرادی مواجه می‌شود که به پلیس این رژیم گفته بودند تصاویر خود را در این سایت اجتماعی مشاهده کرده‌اند.

پس از دستگیری این فرد مشخص می‌شود که وی فکر نمی‌کرده این اقدام او خارج از قانون‌های وضع شده توسط اسرائیل بوده باشد و ممکن است علیه او اعلام جرم شود. به گفته منابع آگاه بلندپایه اسرائیلی این فرد پس از آنکه تصاویر را از روی صفحه شخصی‌اش در فیس بوک پاک کرد به اتهام اقدام علیه امنیت ملی از کار اخراج شد و هیچ گونه بخششی هم علیه وی صورت نگرفت.

منابع امنیتی در تل‌آویو این رویداد را افتضاح امنیتی برای خود ارزیابی می‌کنند که عدم توانایی برای مقابله آن می‌تواند در آینده مشکلات بسیاری را برای این رژیم به وجود آورد. این مقامات امنیتی و اطلاعاتی بر این باورند شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک در آینده خطرات بیشتری را متوجه این رژیم خواهند کرد و باید تدابیر محکمتری در این رابطه اندیشیده شود.

ایلی نیسان تحلیل‌گر اسرائیلی هم به شبکه خبری بی. بی. سی عربی گفت با توجه به این تهدیدات و گسترش آن هم در دفتر نخست‌وزیری و هم در سازمان امنیت داخلی – شاباک – گروه‌های ویژه‌ای برای مقابله با درز چنین اطلاعات مهمی تشکیل شده و آن‌ها می‌توانند همه امور را تحت کنترل خود داشته باشند./234


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.